Bröllop.

Jaa... Nu har jag en styvmor med mitt efternamn! Cinna och pappa gifte sig idag i rådhuset. Vi alla deras fyra barn och Cinnas mor och hennes sambo närvarade vid ceremonin.. Jag måste bara säga att en borgerlig vigsel var märkbart snabbare än en kyrklig.

Jag stod lustigt nog där och funderade... Hur skulle jag helst vilja att mitt eget bröllop skulle se ut? Kyrklig eller borgerlig? Det frågade jag faktiskt mig själv. Lilla jag som bara snart är 20 år och snart står på egna ben genom att flytta hemifrån. Mitt längsta och senaste förhållande varade bara i två månader, så jag började också fundera på om jag ens kommer gifta mig någon gång.

En sak vet jag, en livskamrat hittar man inte direkt. Iaf inte för mig. Suck... Däremot är jag glad för min brors skull, att han hittat kärleken. Han och hans flickvän har varit tillsammans nu i tre månader.

Hoppas min tur med kärleken kommer snart. *ler*

Livet har sina överraskningar....



Datum: 2006-08-05 Tid: 20:03:49
Min vardag Kommentarer (3)

Kommentarer
sarah

kul! är det många i sverige som heter berlin eller är det bara din släkt? puss

Datum: 2006-08-08 Tid: 15:03:55http://q86.blogg.se
Anna

laser ocksa inte visste jag att du ha blogg ocksa.. du far gratulera din pappa till giftemalet fran mig! Du menar val Noah och Lukas? Elijah ar min man!! ha ha.. latt att ta msstaget av det.. Ha en trevlig helg!!

Datum: 2006-08-12 Tid: 07:38:58http://nordgold.blogg.se
sarah

hehe, det är sant men jag tycker att efternamnet berlin är coolt! ja det har han sannerligen blivit! jag kan ibland titta på honom och skaka på huvudet att han ser faktiskt äldre ut. på ett bröllop nyligen i juni var det en som trodde att brorsan var min pojkvän. ggrrrhh men när mamma sagt nej. då trodde tanten att han var min STOREBROR! ack, tror att jag dör! haha, men jag längtar faktiskt lite gnutta efter skolstarten. är knäpp jag vet. men då kan vi ses! ;) puss!

Datum: 2006-08-14 Tid: 23:00:46http://q86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL:

Kommentar: