Arton år.

Nu har jag bott i Örebrotrakten i 18 år! Det är ju nästan hela min livstid! ;)

Först var det Vivalla. Aldrig jag flyttar tillbaks dit, det området har bara blivit värre och värre med åren. Tybble var nästa område jag bodde i, ett trevligare område med fina lägenheter.. Men kalla sådana. Sedan flyttade jag till egen lägenhet i Varberga. Inte världens bästa område, men lägenheten var billig - och väldigt varm!

Och nu sitter jag här i ett hus utanför Örebro, som jag bott i ca 1,5 år nu. Och trivs bra! ;)

Få se vad det blir av livet om 18 år. Det är verkligen en avlägsen framtid... då blir jag ju 40 år, haha. Hemska tanke!



Datum: 2009-03-02 Tid: 21:51:50
Min vardag Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL:

Kommentar: