Effektiv dag.

Jag började vara så effektiv sent igår kväll med att slutföra min bibeluppgift till grundkursen som skulle skickas in på min studiegrupp på nätet. Känns superskönt att få det klart. Sista inlämningsdag är idag. :)

Och jag förberedde mig också inför ett teckenspråksundervisningspass som jag hade imorse på jobbet. Jag hoppade verkligen in i sista minuten.. "Ja visst, jag kan ta det passet", sade jag när jag fått frågan av en kollega för ett par dagar sen. Så igår kväll satt jag och funderade på vad jag hade gett mig in på och mest av allt vad jag skulle ta upp på lektionen! :)

Men det gick super finfint... Den teckenspråkshalvtimman imorse gick väldigt fort. Det var över på nolltid och jag hade lyckats med min planering i sista sekunden liksom. Snacka om att vara effektiv!

I helgen blir det jobb och på måndag ska man upp till Uppsala på medarbetardagar för oss som jobbar med teckenspråkigt arbete inom Svenska kyrkan. Den är på fem dagar, men jag stannar bara två dagar för att sen åka hem på tisdag kväll och sova min skönhetssömn hemma och dagen därpå, onsdagen, samåka till Vadstena för grundkursen på tre dagar. Blir hemma igen nästa fredag.

Full rulle, det är vad jag har... ;)


Datum: 2009-01-14 Tid: 22:30:27
Min vardag Kommentarer (1)

Kommentarer
Camilla

Hälsa alla däruppe i Uppsala! Nästa år hoppas jag att jag är med där och träffar er alla!

Kramisar

Datum: 2009-01-15 Tid: 21:26:44http://rainred.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL:

Kommentar: