Kärlek.

Idag när jag kom hem från jobbet, varvade jag ned i soffan tillsammans med älsklingen och såg lite tv-program... och vi åt tacos till middag.. sen satte vi igen i soffan och bara vara... Efter ett par tv-program så fortsatte vi titta på filmen Kärlek på menyn som vi hade börjat titta på igår kväll. Det är hög mysfaktor med filmer. ;)


Kärlek på menyn.
Kvällens film som vi såg idag...



Kärlek på menyn handlar om en arbetsnarkoman till kock vid namn Kate Armstrong, spelad av Catherine Zeta-Jones som lägger ner hela sin själ för sin matlagning och att vara köksmästare vid restaurangen där hon arbetar. 

Plötsligt en dag blir hon tvungen att ta hand om sin systerdotter Zoe, spelad av Abigail Breslin som kommer för att bo hos henne efter en bilolycka, där hennes mor dött. Medans under tiden Kate är borta från jobbet, kommer precis en ny kock, Nick Palmer, spelad av Aaron Eckhart, och han börjar jobba på restaurangen.

Kates perfektionism sätts på prov när hon tar hand om sin 9-åriga systerdotter Zoe samtidigt som hon tvingas ta itu med den stökige nyanställde Nick...



Nu ska jag krypa till kojs! God natt!



Datum: 2008-05-21 Tid: 00:34:33
Filmer Kommentarer (2)

Kommentarer
Emelie

yesyesyes. den där har man sett det.. mysig film det :P

Datum: 2008-05-21 Tid: 13:05:32
Sarah

nej, har inte varit tittat på den.

jag tycker att Abigail är rätt söt.

Datum: 2008-05-21 Tid: 14:23:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL:

Kommentar: