Små saker som irriterar mig.

Det finns lite saker som irriterar mig, och en sak är att upptäcka att någon härmat mig. Som att kopiera text från det jag skrivit, alltså vissa meningar. Jag kan då se att det är jag som skrivit dem från början. Så jag vill gärna se folk skriva på sitt eget sätt, och inte härma hur jag skriver!

Det andra är att om jag uppfattar att man ska träffas och är beredd på det, så visar det sedan att man tydligen inte ska ses. Det kan göra mig besviken.

Det tredje är att upptäcka att ens kompisar planerat något kul som man kanske skulle vilja vara med på. Och man har inte ens blivit tillfrågad om man vill vara med. Sådant är inget kul.

Känns det igen?
Jag tror nämligen att det inte finns en enda människa är helt perfekt.




Datum: 2008-03-23 Tid: 16:12:30
Min vardag Kommentarer (3)

Kommentarer
Jessie

Nä det finns ingen som är perfekt! Alla har sina brister, och det där känner jag igen! Tråkigt när folk härmar någon!

Visst blev det en totalförändring på min blogg, och till med jag blir lite chockad att jag valde gult! Haha. Inte många som har gult så därför valde jag lite annorlunda!

Men du, nu såg jag att du har gjort "om mig!"... och när man klickar på den så såg jag att du har gjort den till femina.blogg.se/ommig/... hur har du lyckats med det? Jag har försökt få det som du har lyckats! Det är ju snyggare med sånt än det jag har! Har du lust förklara hur man gör? Jag kan rätt bra om koder, stilmall och kodmallar.. så du kan nog förklara det enkla .. om jag inte förstår så säger jag till! hihi. Jag blir jätte glad om du hjälper mig lite!
Ha en skön söndag!

Datum: 2008-03-23 Tid: 18:51:21http://fruahlinder.blogg.se
Jessie

Hmmm jag ska testa mig fram, en annan dag. Vet inte om jag förstått riktigt heller, hehe.. men jag gör nog det till slut. Jag visste inte att man kunde ha flera bloggar till en.

Angående högerklickskyddad så har jag fått det från http://beatas.blogg.se/1202666487_copyrighttips.html och det är jätte enkelt! =)

Varsågod! Hoppas att jag lyckas senare med att fixa min blogg! :P Sov gott!

Datum: 2008-03-23 Tid: 22:09:03http://fruahlinder.blogg.se
Emelie

var det där jag kopierade från dig om tjejsnacket?? var det okej eller?? Tänkte det skulle va kul så jag kan åxå skriva om mig.

Datum: 2008-03-24 Tid: 12:26:39http://emeliesamuelsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL:

Kommentar: