Sex and the City.

Gillar denna serie! Jag och Emelie var på bio igår och såg filmen, den var jättebra. Alla fyra kvinnorna i filmen är så olika. Det är det jag gillar med deras karaktärer, man kan vara olika och ändå vara bra vänner.



Jag hade förra året lånat en kompis dvdbox där alla sex säsonger av serien, jag tror att jag tillbringade drygt en vecka med att titta mig igenom alla avsnitt. Jag hade inte mycket att göra, så jag satt i min lilla gamla lägenhet och i min sköna soffa och glodde på avsnitten. ;)


Jag skulle gärna ha en sådan där egen box och filmen så jag kan titta på serien när jag vill! :)
Jag har också en pocketbok om Sex and the City, men där är det annorlunda än karaktärerna i tv-serien.

Folk borde se filmen... till och med min älskling borde se den. Men han är så söt när han kallar den för kärringfilm. ;)


Datum: 2008-06-27 Tid: 22:01:35
Filmer Kommentarer (1)

Kommentarer
Anonym

Jag har boxen! :)

Datum: 2008-07-20 Tid: 18:16:36http://www.molkan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL:

Kommentar: