Midsommar 2008.

Nu ska jag berätta lite om min midsommar. Jag gjorde inte så mycket. Älsklingen var sjuk, stackare. Han var hemma, sov och vilade sig medan jag åkte till Nora och hälsade på min pappa, styvmor och mina bröder. De har husvagn uppställd där borta. Samma ställe som jag varit i många somrar när jag växte upp. Ja, jag är uppvuxen med husvagn. :) Det blev inte ett midsommarsfirande i vanlig ordning, men lite grillat blev det till mat. Gott...


Bjuder här på några bilder. :)




1. På bilden syns pappa och badstället på campingen. Mysigt!
2. Jag med en Laktritspuck. En så god glass. :)
3. Fläskfilé som pappa marinerat och den grillade vi.
4. Färskpotatis, grönsaker, tzakziki och så fläskfilén. Jättegott!
5. Jordgubbar med grädde till efterrätt. Mums!



Jag åkte hem sen och softade med älsklingen i soffan till någon film som jag glömt namnet på. En lugn midsommar med andra ord. :)


Datum: 2008-06-24 Tid: 22:54:20
Min vardag Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL:

Kommentar: