Frisk och vanlig igen.

Har nu jobbat halva veckan. Mår toppen och är frisk som en nötkärna igen. Skönt! Har ordnat lite och lyckats lära mig göra bakgrund på alla rubriker i bloggen. Är inte så direkt nöjd just nu, men det får duga så länge. :)


Och om ett par dagar får man hem hit en bildtelefon. Vilken snabb service, de på Centrum för hjälpmedel (landstinget) har, räknade med att det skulle ta 3-4 veckor innan leverans. Det tog bara lite mer än en vecka från att jag kontaktade dem för intresse av en bildtelefon, fick information och fick göra utprovning först och så fick jag igår ett meddelande om leverans. Allt på nästan bara en vecka. Oj. Ska bli trevligt att ringa på mitt eget språk. Helt anpassat för mig liksom. I den finns också texttelefon så det går att ringa med text också förstås. Hoppas bara att någon av mina föräldrar kan få anhörigtelefon, så man kan snacka när jag är hemma. Dock får man bara en anhörigtelefon. De ger inte ut inte fler än en, tyvärr. Min mobil är seg ibland men bra att ha oxå! ;) 

Snart är det dags att sova. Natti, natti.


Datum: 2008-02-28 Tid: 00:22:23
Min vardag Kommentarer (2)

Kommentarer
Emelie

skönt du är frisk o kry igen!! yeah.. =)

Datum: 2008-02-28 Tid: 18:49:51http://emeliesamuelsson.blogg.se
Karine

Skönt att du är frisk nu. Aha, en bildtelefon.. Visste inte att man även kan använda texttelefon i denna. Vad bra det är.

Datum: 2008-02-28 Tid: 19:37:15http://meyouus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL:

Kommentar: