Den 16 februari...

... för ett år sen så började vårt år tillsammans på riktigt. Då hälsade jag på honom och såg huset, som jag bor i nu, första gången. Jag minns det så väl. Första riktiga träffen var den femtonde, men den sextonde februari hade det verkligen börjat på riktigt. Så det datumet är för oss mer som ettårsdagen för vårt förhållande. Den femtonde är snarare mer som att träffas ansikte mot ansikte första gången. :)
*kärlek*

_____________________________________________________________


Idag har vi varit i Marieberg och köpt ram till mitt fina kort! Och ramat in den nu. Jättefin!!

Hur kan tre stora affärer i Örebro respektive Marieberg sakna Felixs falafelpåsar!? Vi som letat som galningar, men hittade den inte. Man blir så irriterad. Nästa gång vi hittar den lär vi köpa flera påsar styck att bunkra och ha i frysen! :)


Nu ska jag iväg och hälsa på lilla mamma. :)

Ha det bra ni allihopa!!!


Datum: 2008-02-16 Tid: 16:58:55
Min vardag Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL:

Kommentar: