Alla Hjärtans Dag!

image113

Jag hade en bra Alla hjärtans dag, trots jag jobbade kväll då. Det roliga jag gjorde den dagen var att med konfirmanderna pyssla lite Alla hjärtans dag-kort. Jag gjorde en till min älskling. Sötnosen min blev förvånad när jag överraskade honom med det kortet under en tallrik mat som vi åt senare på kvällen när jag kommit hem från jobbet. Inte så konstigt att han blev överraskad för vi hade bestämt samma morgon att vi skulle flytta Alla hjärtans dag-firandet till nästa dag, den 15 feb, av den anledningen att vi då den dagen för ett år sen träffades första gången. :)

På årsdagen så åt vi på vår favoritrestaurang, mycket bra service där! Hade inte räknat med mer än så här. Sedan åkte han hem i förväg och jag skulle in till affären och handla lite som behövs här hemma. När jag kom hem drygt en halvtimme senare så såg jag att jag fått ett underbart kort med röda rosor som motiv och en kort text på om vårt första år av älsklingen. *rörd*

Det borde vara flera tillfällen av Alla hjärtans dag under året. ;)  Dessutom behöver man inte fira just den 14 feb.. Det finns ju andra dagar också som betyder lika mycket som själva Alla hjärtans dag. :)


Datum: 2008-02-16 Tid: 01:55:38
Min vardag Kommentarer (1)

Kommentarer
Emelie

vilket restaurang??

Datum: 2008-02-16 Tid: 11:13:57http://emeliesamuelsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL:

Kommentar: