Redan december.

Ja, nu är det december. Vi har i stort sett julpyntat klart här hemma, bara julgranen som är kvar att fixa. Det gör vi på nog på fredag då jag är hemma igen från Vadstena. Det känns så kul att åka till Vadstena igen nu på onsdag och vara lite social med lite annat folk! :)

Annars så har vi i helgen äntligen monterat upp hyllor i vår färdiga förråd! :) Men det är småsaker kvar som måste fixas till förrådet. Vi har även städat massor i garaget. Än finns det skräp kvar. Sedan väntar tvättrummet inomhus som för tillfället ser hemskt ut. Efter allt så är vi helt färdiga och det ska bli skönt att slippa gå bland skräp på golvet... Jag är iaf jättenöjd med förrådet. Så småningom kommer här på bloggen en före och efter bild på förrådet. :)

Idag har vi kollat in på Bauhaus. Jättestort och bra ställe!! Köpte ett par krukor till mina växter. Planerar att plantera om dem och det kommer bli fint. Är jag nöjd med resultatet så kommer jag köpa fler krukor till resterande växter. :)

Måste gå och sussa nu om jag ska orka imorgon... Natti, natti på er allihopa! :)


Datum: 2008-12-02 Tid: 00:46:16
Min vardag Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL:

Kommentar: