Mellandagarna.

Så här efter jul är det mysigt med lite shopping. Älsklingen och jag var ute och åkte till Marieberg idag. Bytte några julkappar som vi fått, den ena i fel storlek och den andra hade vi redan tidigare. Jag passade också på att köpa nya krukor till mina växter. :) Mat har inhandlats också och en flaska Pommac inför nyårsafton. ;)

Här kommer bilder på mina krukor. De är så fina! Krukorna kommer från
Bauhaus.





Den första bilden tog jag. Sambon den andra. Hans mobil har mycket bättre kamera i.
Jag behöver uppenbart en ny digitalkamera - eller en ny mobil med bättre kamera i.
Bara fota när man får det för sig. Mobilen är ju alltid med för det mesta. :)

God fortsättning!



Datum: 2008-12-26 Tid: 21:44:17
Min vardag Kommentarer (2)

Kommentarer
Emelie

god fortsättning!! snart är det nyår, då smäller de :P

Datum: 2008-12-26 Tid: 22:48:01http://emifia.blogg.se/
mamma rosie

vad jättefint det blev:-) God fortsättning! Kram

Datum: 2008-12-27 Tid: 00:30:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL:

Kommentar: