Svar på frågorna.

Synd det inte var flera frågor... Men här kommer det lite frågor från Camilla. :)


Yrke i framtiden?

Vilken svår fråga.. Jag vet faktiskt inte vad jag kommer att jobba med i framtiden.. Kanske inom kyrkan.. eller med annat. Jag vet inte än. Om jag visste och redan hade ett mål på en viss yrke så vore det så mycket lättare. Har funderat på yrken som lärare, socionom, assistent med flera... Något med människor i alla fall. Det blir som det blir. :)

Högsta dröm?

Bli rik. Bara välkommet, så man aldrig behöver råka ut för ekonomiska problem. Sorgligt, men så sant. Det är bara att inse att pengar styr allt.

Vad gör du om 10 år?

Kanske jobbar med något kul! Och fortfarande resa utomlands ibland! Har troligen barn, man och lever familjeliv också. Kanske djur också? Det får man allt se om det blir något verklighet av det. Minns också när jag var 16 och svarade på en sådan här fråga så trodde jag att om 10 år (jag skulle då vara 26 år) skulle jag ha bostad, jobb, man och barn. Jag har 3 av de sakerna idag, vid 21 års ålder. :)

Skulle du också börja på svenska kyrkan grundkurs?? Minns svagt, om ja, när börjar du?

Ja det ska jag och jag har redan börjat med hemuppgiften.. första närträffen på Vadstena folkhögskola är nästa vecka, den 3-5 september. Ser fram emot det och tror det ska bli kul. :)


Datum: 2008-08-30 Tid: 21:44:53
Min vardag Kommentarer (1)

Kommentarer
elsa

pengar styr inte allt. :)

Datum: 2008-08-31 Tid: 20:39:03http://elsapelsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL:

Kommentar: