Jag överlevde!

Är borta på en planeringshelg i Leksand med jobbet. Och suttit i möten hela dagen idag. Snacka om att nästan sitta i riksdagen.. De har ju möten i timtal. ;)


Måste bara nämna att leken "maffia" är en av de jätteroligaste lekar som finns. Man får leka teater och hålla försvarstal när man blir anklagad för mord etc... Sjukt mycket skratt den leken kan verkligen framkalla, det lovar jag.

Och till sist men inte minst, vill jag säga en sak till min sötnos till sambo;

Jag älskar dig!



Datum: 2008-04-05 Tid: 20:22:45
Min vardag Kommentarer (1)

Kommentarer
adina

Maffia. Oh jaa, jag ÄLSKAR den leken ;)
Gissar på att det var Irina som introducerade leken för er??

hur är det annars?? pi längesen vi träffades. kram

Datum: 2008-04-14 Tid: 18:01:44http://adina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL:

Kommentar: