Borta bra men hemma bäst!

Så sant. Är hemma nu och njuter av tillvaron.

Får ju passa på att koppla av nu. Jag har en intensiv schema nu i april månad, det är så mycket som ska hända. Mycket mer helgjobb, men det är bara roligt.

Kan också passa på att nämna att jag blivit erbjuden en 75% tjänst på samma arbetsplats igen för ytterligare ett år, fram till juni 2009 - med möjlighet att kunna studera på en kurs på distans (50%).

Den kursen är ett måste för att i framtiden kunna vara fast anställd inom Svenska kyrkan. Jag har tackat ja till det jobbet samt sökt till den kursen och jag hoppas verkligen att jag kommer in. *håller tummarna*

Om inte, så är jag i alla fall tacksam för det jobbet jag fått, så att jag klarar mig ytterligare ett år. Man måste ju börja någonstans. ;)


Datum: 2008-04-06 Tid: 23:49:59
Min vardag Kommentarer (1)

Kommentarer
Sarah

Grattis till erbjudandet! :) Haha, ja icakortet. Jag blev så sur när jag insåg att jag tog det istället för mitt leg. Det är toppen med mig men just nu är jag lite nere pga vädret. Det känns som att det är november och att vi ska snart fylla 22 år. Haha! Trivs du med dina nya glasögon? Kram!

Datum: 2008-04-12 Tid: 13:08:52http://q86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL:

Kommentar: