Ny laxrätt från sambon! ;)

image157

Supergott! Marinerad lax, pasta med någon slags wasabisås.. Det var mumsigt!

Annars så har jag inte något speciellt att skriva om.. Jag jobbar mycket numera. Mest på helger. Brukar vara ledig på måndagar i alla fall. Har suttit på jobbet och fyllt i mina scheman för varje månad så vad jag vet jag ska göra. Bland annat att åka till Leksand för konfirmandledarutbildningen och rikskonfirmandläger och till Sigtuna för volontärkurserna, personalresa till Loka Brunn för en helg...  och en helg i Uppsala med konfirmanderna också ska det bli.

Så det är en hel del... Inte bara det, det kommer också gudstjänster på vissa helger, så mycket helgledighet får jag inte. Så är det att jobba i kyrkan. :) Jag har visst blivit en väldigt upptagen flicka. ;) Jag trivs också toppen med att vara hemma och bara ta det lugnt.. Och på min lilla lediga tid försöker jag också hinna med att träffa och umgås med mina kompisar och min familj.

Ikväll ska det bli promenad ute när sambon kommit hem från jobbet. Vi försöker promenera ute i ca en timme varann dag. Lite motion är skönt. ;)


Datum: 2007-09-25 Tid: 18:54:37
Min vardag Kommentarer (1)

Kommentarer
Emelie

ännu mer maträtt ;) är det bara mat som gäller? men men..anton gillar väl inte lax?? och lagade ändå??

Datum: 2007-09-25 Tid: 19:52:34http://nogg.se/travbruden

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL:

Kommentar: