Lite händelser.

Min bror Martin fyllde 12 år i tisdags. Känns skumt att han blir äldre. :) Firade honom idag hemma hos pappa. Hela familjen var med, vi var totalt 8 personer. Mamma, pappa, styvmor och mammas sambo, min bror Andreas och hans flickvän och så jag samt födelsedagsbarnet Martin = 8 personer. Det är som en enda stor familj! :P

Nu funderar jag också på vad jag ska ge för presenter till pappa och min bror som båda två fyller år i juni. Pappa blir 44 och min bror 18. Svårt.. :/

Fick också veta idag att min moster, hennes sambo och min kusin Evelyn ska komma ner på min student och så min farmor också. Så vi på min studentmottagning lär bli totalt minst 11-12 personer (med mig inräknat). Ska bli kul!! Längtar redan....

Idag har jag inte gjort så mycket förutom att fixa lite hemma, fira hos pappa, hängt framför datorn och packat resväskan! Ska imorgon fara med tåg, buss och flyg till Riga, Lettland. Kommer tillbaka hem den 22 maj. Har inte resfeber ännu, men det känns lite konstigt att fara iväg med mina skolkamrater över en helg. Hoppas bara att allt går bra och det blir nog kul!


Och jag ser fram emot sommaren och vad den kommer att bjuda på..... :) 


Datum: 2007-05-17 Tid: 22:08:07
Min vardag Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL:

Kommentar: