Inget kan gå fel just nu...

Den känslan jag har nu är obeskrivbart. Allt rullar på så jäkla bra!! Livet, skolan, studenten, fritiden och framtiden... känns som allt klaffar perfekt! :) Älskar mitt liv som jag har just nu. <3

Saker jag ser fram emot nu är resan med mina skolkamrater till Riga, Lettland den 18-22 maj, balen den 30 maj och så studenten den 8 juni! :)

Känns jättebra nu att ta studenten när jag som verkligen har kämpat mig igenom skolan i 14 år. Kommer bara sakna min nuvarande klass SPD3, det är de jag levt med i min vardag i 4 år. Ni är den bästa klassen jag kunde hamna i och så dessutom hade vi alla en toppen mentor!

Mindes när jag sökte in på Samhällsprogrammet med medieprofil när jag var bara 16 år och oroade mig för att hamna i en dålig klass, med elever som saknade motivation och skolkade, när jag själv alltid varit skötsam i skolan. Men jag fick den klass som jag önskat mig. Inte något annat kunde vara bättre! Vi alla umgås kanske inte med varandra på fritiden, men i skolan är vi alltid uppmuntrande mot varandra och vi har alltid haft respekt för varandra från allra första stund, vilket som gjort så att vi fungerat väldigt bra som en klass. Fanns inget bråk i klassen, vilket har varit helt skönt!

Nu siktar jag på jobb. Kommer att bo kvar i Örebro, har ju bott här i 16 år nu, så det lär jag fortsätta med! ;)



/ Hälsningar från en glad Camilla.


Datum: 2007-05-04 Tid: 15:11:58
Min vardag Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL:

Kommentar: