Tvättstugeproblem.

Så jävla irriterad! Jag som bokat tid på tvättstugan den 5 juni mellan kl 20-00 förra veckan. Den saken var klar, så jag kom hem från att ha varit på stan idag och så bara hämta min tvättkorg, tvättmedel och kortet till tvättstugan för att öppna tvättrummet.. Rutan där sade mig att jag ej bokat tid = ingen tvätt ikväll. Mitt ansikte blev bara så.... surt! En kvinna i grannskapet kom in med sin tvätt och drog sitt kort i automaten och rutan där stod att HON hade min TID!! Hur kan det bli så här!?

Ingen idé att hålla på att tjafsa tänkte jag, så det enda jag kunde göra var att boka en ny tid... nu på torsdag kl 13-17. Så räkna inte med att se mig i Hästhagen på VI-kampen, bara för jag måste tvätta mina jäkla kläder. Vill få det klart innan helgen så jag kan ägna mig åt andra saker! Tvättkorgen är ju överfull! Just nu önskar jag nästan att jag hade egna tvättmaskiner hemma så man slipper allt krångel med tvättstugan. *förbannad*


Datum: 2007-06-05 Tid: 21:25:58
Min vardag Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL:

Kommentar: