Sugen på...

Det är sommar.... med mindre pengar i fickan. Jag känner att jag vill göra massor just nu, men kan inte då jag känner mig fattig. Är det så att vara arbetslös? Intressant känsla. Men blogga kan jag! ;)

På det sättet har jag tänkt på några saker som jag skulle gärna vilja göra i livet, alltså om jag törs. (Hit räknas inte karriär, man, familj eller barn.)

Simma med delfiner. Måste ju vara HÄRLIGT! Eller?

Rida på kameler. Har alltid velat göra det i öknen någonstans ute i världen.

Resa någonstans i Asien och Amerika. Har ju bara varit i Europa, dags kanske att komma ut till det övriga världen.

Åka ut i rymden och se jorden därifrån. Törs jag? ;)




Datum: 2007-06-14 Tid: 18:56:10
Min vardag Kommentarer (1)

Kommentarer
Gyldenkål

Inte för att skryta men jag har gjort de första tre saker av dom alla :D Dom alla tre var var och en unik och häääärlig upplevelse som du måste göra! Är även sugen på att göra Bung Jumpa nån ggr i framtiden.
Välkommen til arbetaslösvärlden :) Luffa runt i morgon och en mdr fram. Lär och blir roligt.
Kram

Datum: 2007-06-17 Tid: 03:04:11http://nogg.se/gyldenkal

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL:

Kommentar: