Äntligen! Bara 4 dagar kvar.

Nu har jag mycket dötid då det inte finns lektioner kvar på skolan. Så i veckan är det lugnt, men ändå är lite saker som ska göras.

Ikväll blir det middag ute med min klass SPD3, BFD3 och MPD3 och våra mentorer = 12 personer. Ska bli trevligt!! Imorgon blir det en väldigt lugn dag. Funderar på att bege mig till skolan och prata lite med yrkesvägledaren, sedan så är det tvättkväll! Kan lova att det blir väldigt mycket tvätt... suck..
På onsdag är det ju röd dag så man är ju ledig. Skönt, få se vad jag hittar på då. På torsdag blir det mer fart i.. Ska troligen till Hästhagen på VI-kamp som anordnas av skolan varje år.. Kul att vara social lite och gå dit... Och på torsdagskvällen ska jag hjälpa till med att fixa släpet inför studentdagen och träffa mina släktingar som kommer på besök hos pappa.
 
Och på fredag är det STUUUUDENT!!!! :) Känns väldigt bra! Även den dagen är det mycket som man ska tänka på, passa tider etc. Studentmiddagen på Satin på kvällen ser jag fram emot också. Tror att det blir mycket firande, få se om jag orkar sent eller inte. Behöver ju sömn också. ;)
Och resten av helgen ska jag bara vara och ta det lugnt. Slippa tänka mera på skolan och se fram emot ett nytt liv efter studenten. Längtar till studenten... bara 4 dagar kvar!!!


Datum: 2007-06-04 Tid: 16:39:13
Min vardag Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL:

Kommentar: