Äntligen en bil!


image145

Min lilla Ford Ka, årsmodell -00. Har haft den i 2 veckor nu och bilen är helt underbar att köra med. Ska ha service för bilen i augusti och sedan besiktiga den i oktober, hoppas den går igenom besiktigen bara... Min fina gröna pärla! :)

Läste en blogg idag och såg tipset om en bok En brors berättelse skriven av Richard B. Pelzer, alltså brodern till Dave Pelzer som skrivit trilogin om hans liv. Vill läsa den! Får väl spana efter den boken i butikerna framöver. :)

Hoppas också på att det blir fint väder i sommar, hittills har det varit dåligt väder till och från. Suck..

Typisk svensk sommar....


Datum: 2007-07-17 Tid: 18:34:45
Min vardag Kommentarer (4)

Kommentarer
Sarah

ojoj, den var fint bil som ny!

Datum: 2007-07-18 Tid: 17:01:24
eve

hej!
jo måste börja blogga mer än så.
det var ju ett taf sedan jag använde nogg. jo det ´gick bra operation.
nja nästan. kram

Datum: 2007-07-18 Tid: 22:11:20http://emerentiy.blogg.se/?c=118476929
eve

hej!
jo måste börja blogga mer än så.
det var ju ett taf sedan jag använde nogg. jo det ´gick bra operation.
nja nästan. kram

Datum: 2007-07-18 Tid: 22:11:42http://emerentiy.blogg.se/?c=118476929
Sandra

Hej..
Jaa jag vill också läser brors berättelse såå jag har letat överallt och frågade personal på butiken.. Jag fick svar från dom och det var slutsåld..
Alla butiken ska inte få mera böcker från brors berättelse..
Såå var beredd på när du letar..
Om du har hittat den boken såå var snällt talar om mig vart och vilken butiken..
Jag vill väldigt gärna ha den boken också...:D:D

Datum: 2007-07-22 Tid: 00:29:34http://misspussgurka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL:

Kommentar: