Två år!!

Det är så svårt att tro att tiden bara har rusat iväg, snart är man väl en nittio år gammal tant! *usch*.. Men i alla fall... Idag är det precis två år sedan jag tog mitt körkort!! ;) Nu är mitt prövotid över, äntligen... Känns jätteskönt!!

image164

Bilden här är från i somras, samma dag då jag köpte min lilla bil. ;) Och ja, jag vet, jag är supervit på bilden!

Snart kommer också min julledighet! Det har jag saknat efter, inget jobb på 2 hela veckor!!! Snacka om att vara ledig helt och hållet!

Några av mina planer under min julledighet är bland annat att fira jul med familjen och min älskling, träffa kompisar och ev. shoppa lite och kanske äntligen tid till att köpa nya glasögon! Tid är en bristvara.


God Jul & Gott Nytt År!



 




Datum: 2007-12-19 Tid: 19:10:49
Min vardag Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL:

Kommentar: