Lyckat projekt!

image161

Alltså projekt bakning ;) Jag bakade lussekatter ikväll. Skulle egentligen göra det före julafton, men jag ägnade mig åt annat just då.. Men nu har jag bakat och lussekatterna smakar ljuvligt. Så jag som inte är så värskt duktig i köket kan åstadskomma något gott... Kul! ;)

Jag har nu hunnit vara ledig i ca en vecka, och skönt är det verkligen! Dagen före julafton var jag och sambon till min mamma och firade en egen liten julafton, vad bra julklappar man fick! ;) Lakanen vi fick på julafton har jag bäddat i vår säng, passar jättebra, så mysigt är det där nu. :) På julafton var jag hemma hos min pappa och mina bröder fick Playstation 3 i julklapp, jag fick spela lite, ett bilrally... Rätt kul att försöka köra bil i hög hastighet genom spelet. :)

Vi har också hunnit bland annat med att åka till Marieberg och kikat lite samt köpa spelet Den försvunna diamanten, en klassiker! Kul spel! Vi är iaf sugna på att ha Monopol, men det finns så många olika versioner, ett nytt version kommer ut nästa år också... Svårt att bestämma sig. :)

I torsdags var jag med mina närmaste kompisar över en bit mat i stan och sedan hem till en av mina kompisars lägenhet och spelade Cluedo, jag hade aldrig spelat det förut, det var kul!! Gissa vem som vann? ;) Vi åkte sedan tillbaka till stan och gick på bio, vi såg filmen Good luck, Chuck. Filmen var kul också, helt klart sevärd för den som gillar romantiska komedier.

Nu är det bara några få dagar till år 2008 ;) Hoppas det året kan bli lika bra eller ännu bättre än år 2007!


Datum: 2007-12-30 Tid: 00:44:48
Min vardag Kommentarer (3)

Kommentarer
Emelie

har du några nyårslöften?? ;)

Datum: 2007-12-30 Tid: 13:33:11http://emeliesamuelsson.blogg.se
rosie

dom ser ju jättegoda ut..mums!

Datum: 2007-12-30 Tid: 20:05:56
Emelie

ja, nogg var inte så roligt längre. blogg är mkt bättre. Gott Nytt År. Kram

Datum: 2007-12-31 Tid: 14:15:03http://emeliesamuelsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL:

Kommentar: