Nytt datorbord.

image147


Här hemma har sambon hållit på att tillverka ett eget datorbord, jag hjälper honom hålla koll när han borrar hålen. Minsta lilla fel på ett ställe påverkar resten av bordet. Snart är den klar, bara lite grejer till. Och sedan så ska det tillverkas en datorbord till i vår datahörna i huset. För både mig och honom, så det ska bli två datorbord. Det är mycket jobb, mycket träflisor som går åt överallt på golvet. Blir en hel del städning efteråt också. Den på bilden tog oss ca tre dagar till och från att såga, borra, mäta, montera ihop... och den är inte ens klar ännu!

Men det blir fint till slut, då kan det kaoset, som finns på datahörnan numera, tas bort och ordnas upp. Ska bli skönt att ha ordning och reda här hemma!!

Och nästa helg ska jag vara i Åre på Världens fest som anordnas av Svenska kyrkan. Jag åker dit med Dövkyrkan, då jag jobbat frivilligt där som kyrkvärd och sedan så ska jag ju börja volontärarbeta hos Nikolai församling den femtonde augusti. Ska bli kul!


Datum: 2007-08-05 Tid: 23:23:19
Min vardag Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL:

Kommentar: