Allt klart.

Balen och studenten.

Alla kläder, saker osv är klara. Känns skönt!! Det blev en snygg lila klänning till balen... och krämfärgad/vit tuff kjol och vit linne till studenten. Ser fram emot studenten faktiskt, det som saknas just nu är studentmössan. :)

Sedan återstår det bara planeringen till studentmottagningen med min familj o släkt o vänner... Längtar redan...
Fick sms av mamma idag med frågan "Heter din klass Spd 3?", "SPD3" svarade jag. Förstod att mamma skulle fixa med studentplakat åt mig. Kul!

Nu behöver jag bara en vårjacka... Började dregla vid en brun snygg jacka på H&M idag.... men den fanns inte i min storlek.... ska absolut köpa den, så jag har en vårjacka. Är less på min bruna vinterjacka. ;) *dregel*


Har också underbart nog bara fyra ämnen just nu att läsa... Geografi A, Filosofi A, Matematik B och Engelska B kvar. Känns så skönt att det är få ämnen, men ändå så är man lite stressad... Pga bara för att slutbetygen sätts snart. Det som återstår just nu är en del prov, inlämningar och göra uppgifter.... vilket är trist för mig o segt.... Bara för jag är skoltrött. :( Skoltrötthet borde aldrig finnas, faktiskt.

Livet är hårt....


Datum: 2007-04-16 Tid: 23:37:18
Min vardag Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL:

Kommentar: